כיצד לתת כותרת לפרקי פודקאסט

כיצד לתת כותרת לפרקי פודקאסט

היום אנחנו רוצים לדבר על הערך האמיתי של שם פרק פודקאסט נהדר. רעיונות לכותרות לפרק פודקאסט נהדרות הן הרבה יותר מסתם לרשום את הדבר הראשון שעולה לכם בראש! שמות פרקים הם פיסת המידע הראשונה שמאזינים פוטנציאליים יראו על התוכנית שלך. זה הדבר הראשון שהם רואים כשפרק משותף במדיה חברתית או מומלץ באינטרנט. זה יכול להיות הרגע המכונן אם הם מחליטים להתכוונן או לא. זה יכול לשאוב אותם פנימה או לאפשר להם לגלול הלאה. כותרות פרקים איכותיות גם עוזרות לתוכנית שלך עם אופטימיזציה למנועי חיפוש והטווח הכולל של הפודקאסט. אז הכותר הזה עדיף שיהיה קליט וייחודי או שתפספסו מאזינים חדשים!


כולנו מאחלים לשם הפרק המושלם. אבל אלא אם כן תשקיעו מחשבה בכותרות כפי שאתם עושים עם תוכן הפרק בפועל, זה כנראה ירגיש כמו קרב עלייה. למזלכם, אנחנו יודעים דבר אחד או שניים (או הרבה, למעשה) על תהליך הכותרת של פרקי פודקאסטים. ואנחנו כאן כדי להדריך אותך! בפוסט זה, תמצאו את הטיפים והטריקים הטובים ביותר שלנו כיצד לתת כותרת לפרקי פודקאסט. המשך לקרוא כדי לקבל את הסקופ על יצירת שם פרק של הפודקאסט, AKA TITLE!

ניתן לבחור כותרת לפרק של הפודקאסט לפני ההקלטה.

הכל מתחיל בתוכן משכנע. אם לפרק שלך אין כיוון או מטרה ברורים, יהיה הרבה יותר קשה להוציא כותרת מוצקה. לפרקים החזקים יותר של התוכנית שלך כנראה יש שם משלהם מוכן עוד לפני הלחיצה על כפתור ההקלטה. למה? כי פיסת התוכן הזו הולכת לאנשהו! אז תכננו את התוכן שלכם מבעוד מועד. סיעור מוחות של כותרות פרקים בזמן שאתה כותב על מה אתה הולך לדבר. ברגע שיש לך כמה אפשרויות, נתח איזו מהן תפתה את המאזינים הכי הרבה. ואם אתה תקוע עם סוג התוכן שאתה רוצה בתוכנית שלך... אז פנה למאמר הזה כדי לקבל השראה לנושא הפודקאסט!


כותרת הפרק שלך צריכה להסביר את הערך שהמאזין ירוויח מהאזנה.

כותרות יכולות לעזור לך לנהל את הציפיות של המאזינים שלך. אז כל הפרטים החשובים על הפרק צריכים להיכלל באופן אידיאלי בשם! דברים כמו הנושאים העיקריים שאתה מדבר עליהם, אם יש לך אורחים, אתה עושה שאלות ותשובות, מאזין להודעות קוליות, וכמעט כל דבר מיוחד. פנו מקום לפריטים הללו בכותרות הפודקאסטים והמאזינים שלכם יסתקרנו מהם הרבה יותר! כמו כן, אם אתה מרגיש שיש לך יותר מדי רעיונות אבל לא יודע איך למקד את האנרגיה הזו ביצירת כותרת לפודקאסט, יש לנו בדיוק את הפרק שתוכל להאזין לו. היכנסו ל-The Femails כדי להאזין ללורן מקגודווין על יצירת תוכן רב עוצמה שמוביל לקריירה מצליחה.

שאל את עצמך: האם הייתי לוחץ על זה?

זה נשמע פשוט, אבל הטיפ המהיר והקל הזה באמת עושה את העבודה. שים את עצמך במחשבה של הקהל הפוטנציאלי שלך. אם היית גוללת ונתקל באקראי בשם הפרק שלך, היית לוחץ? האם תשמור את זה למועד מאוחר יותר? האם תרצה להקשיב? אם התשובה היא לא, אולי תרצה לעבוד על הכותרת שלך.


הימנע מביטויים אקראיים שאינם אומרים כלום.

אחת מטעויות הכותרות הגדולות ביותר שאנו רואים בתעשיית הפודקאסטים היא כותרות אקראיות לחלוטין. או כותרות שנשלפות מהפרק כמעט כמו בדיחה פנימית. זה אולי יעבוד עבור הקהל המושבע שלך, אבל זה מקשה על מאזינים חדשים להרגיש השראה להתכוונן. אז זכור את הנקודה שלנו למעלה לגבי הצגת ערך בכותרים שלך בכל עת.


הגבל את כותרות פרקי הפודקאסט שלך ללא יותר מ-60 תווים.

כותרות פרקים תמציתיים ואיכותיים אינם מחניקים וחוזרים על עצמם. מאזיני אודיו צריכים להיות מסוגלים לקרוא את כותרת הפודקאסט שלך במהירות. תחשוב על גובה המעלית, אבל קצר יותר. אתה באמת רוצה להוסיף פרטים חשובים בתיאורי הפרקים שלך. לכן, כותרת הפודקאסט שלך צריכה לקחת רק שנייה לקרוא ועדיין להיות מסוגלת למשוך אנשים פנימה. כעת, למרות שכותרות פרקי הפודקאסט בדרך כלל די קצרות, הן מתארכות מעט עם הזמן. שם הפרק הבינוני קפץ מ-5 מילים ל-7 במהלך 2020, ונראה שהטרנד הזה נמצא במגמת עלייה. ובכל זאת, 7 מילים הן עדיין רק 35 תווים. אלא אם כן אתה רוצה שמאזיני הפודקאסט פשוט ידלג על קריאת הכותרת התיאורית לגמרי, השאר אותה מתחת ל-60 תווים. זה צריך להיות בערך 13/14 מילים!

בחר פורמט כותרת והיצמד אליו.

הפריסה של כל כותרת פרק של הפודקאסט צריכה להיות זהה במהלך כל עונה מסוימת, לפחות. תמיד עדיף לתת למאזינים תחושה של עקביות, מכיוון שזה מראה לפודקאסט שזהו מאמץ יציב. אתה לא רוצה שהם יחשבו שאתה לא רציני לגבי התוכנית בתור מנחה הפודקאסט! אז מספר הפרק (אם תחליט לכלול אותו) צריך להיות ממש בתחילת הכותרות או בסוף. זה הופך את השם להרבה יותר קל לקריאה ומספק ארגון נחמד לאלה שמחפשים לבלום את המופע שלך. זה יעזור מאוד כשהפרקים ישותפו במדיה החברתית! שכפי שכולנו יודעים, הוא כלי פנטסטי לחשיפה והפצה של פודקאסטים. למידע נוסף על הכוח של מדיה חברתית הקשורה לפודקאסטים, עברו לפרק זה של הכל הכי טוב.


הוסף מילות מפתח רלוונטיות לאופטימיזציה טובה יותר למנועי חיפוש.

הזכרנו את SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) כמה פעמים כבר בפוסט הזה. זה בגלל שהוא ממלא תפקיד עצום בטווח ההגעה של הפודקאסט שלך! פרקים עם כותרות טובות מגבירים את החשיפה שלך הן במנועי החיפוש של גוגל והן באפליקציות פודקאסטים מרכזיות, כמו אפל פודקאסטים. אז כדי להגיע ליותר מאזיני פודקאסט ולהופיע בעוד תוצאות חיפוש, צריך להוסיף מילות מפתח רלוונטיות לכל שם פרק. תחשוב על מה אנשים יחפשו בגוגל. הוסף את ביטויי החיפוש האלה לכותרת שלך. אם אתה רוצה להתמקצע, אתה יכול לערוך מחקר מילות מפתח ולנסח את הכותרות שלך בהתאם. אם כי הימנעו ממלית מילות מפתח! זה למעשה פוגע במאמצי ה-SEO שלך ויכול לעצבן מאזינים פוטנציאליים. תהיה אותנטי. זה באמת הכל על הצגת הערך שהפרק מכיל בסופו של יום. אם אתה מרגיש שאתה עושה משהו ערמומי, זה כנראה לא יעבוד בכל מקרה.

הימנע מלהכניס את שם התוכנית שלך לשם הפרק.

אין צורך להיות מיותר. זה 100% חסר טעם לבזבז דמויות כותרת על שם התוכנית שלך. העוקבים הרגילים שלך כבר יודעים זאת, ושם התכנית מופיע בקטע שם התכנית במנועי חיפוש ובספריות. אז אתה פשוט מבזבז מקום אם אתה מוסיף את שם הפודקאסט שלך בכותרת. במקום זאת, השתמש במרחב התווים היקר הזה כדי להסביר את הערך שהמאזין ירוויח מהתכווננות. כמו כן, קרא את הפוסט הזה אם אתה זקוק לעצה כיצד לתת שם לפודקאסט שלך.


אל תפחד לעשות קצת ניסוי וטעייה כדי לבצע התאמות תוך כדי.

בין אם זה עתה השקת את הפודקאסט שלך או שאתה עושה את זה כבר שנים, אל תלחץ על עצמך יותר מדי. זה בסדר לשנות אסטרטגיות אם אתה מוצא שמשהו אחר עובד טוב יותר! מותגים יכולים וצריכים להתפתח עם הזמן. אולי עשית את כותרות הפרקים שלך בצורה מסוימת, אבל לאחרונה ניסית משהו חדש. ועכשיו אתה מסתכל על הנתונים הסטטיסטיים ועל הסוג החדש הזה של כותרת פרקי הפודקאסט ביצועים חזקים יותר מהשמות המקוריים שלך. זה בסדר. זה נהדר, למעשה! זה הזמן להתאים את כל הכותרים העתידיים שלך ולכוון לסטטיסטיקה גבוהה יותר. ואם אתה לא יודע איך לאמוד מה עובד, קרא את הפוסט הזה על איך למדוד את ביצועי הפודקאסטים. יש לך הרבה עבודה מהנה לפניך!


איך אתה ממציא את כותרות הפרקים של הפודקאסט שלך?

אלו היו האסטרטגיות האהובות עלינו כיצד לתת כותרת לפרקי פודקאסט! כפי שאתה יכול לראות, כל מה שצריך זה קצת סיעור מוחות ותכנון. המפתח הוא תמיד להפוך אותם לייחודיים ולגרום להם להוסיף ערך לפרק במקום רק כמה מילים אקראיות יחד. איך נראות כותרות הפרקים שלך? איך יוצרים אותם? ספר לנו בתגובות למטה! כמו כן, אל תשכח לבדוק את שאר הפוסטים בבלוג שלנו לקבלת טיפים נוספים לפודקאסטים ועצות תובנות!



קריאה נוספת

7 דרכים להגדיל את קהל הפודקאסטים שלך

השארת תגובה

This site is protected by hCaptcha and the hCaptcha Privacy Policy and Terms of Service apply.