7 דרכים להגדיל את קהל הפודקאסטים שלך

7 דרכים להגדיל את קהל הפודקאסטים שלך

חושבים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא עם פודקאסט? זו דרך נהדרת לבדר את הקהל שלך תוך בניית מותג אמין!


יצירת פודקאסט עשויה להיות קלה, אבל תידרש יותר מהקלטה פשוטה כדי למשוך את המאזינים! הפרטים הקטנים הם שיכולים להפוך פודקאסט משעמם לפיסת תוכן חשובה ומשעשעת. אתה רוצה לתת לאנשים מידע ששווה להאזין לו, תוכן ששווה להירשם אליו. בואו להכיר מה פודקאסט יכול לעשות לעסק שלכם, איך ליצור אחד ולהשיק ערוץ פודקאסט בהצלחה.

מה זה פודקסט?

פודקאסט הוא קובץ שמע שניתן להעלות בפלטפורמות פודקאסט שונות כדי ליצור מנויים. פלטפורמות פודקאסטים אלו מושלמות לשיווק עסקים שונים בגלל מעורבות המשתמשים הגבוהה.


איך ליצור פודקסט

כדי ליצור פודקאסט, תצטרך לתכנן אילו סוגי נושאים ימשכו את קהל היעד שלך הכי הרבה. תצטרך לבצע מחקר שוק כדי לגלות את קבוצת הגיל של קהל היעד שלך, אם עדיין לא עשית זאת, ולחפש נושאים פופולריים באינטרנט.


ברגע שיש לך את המידע שאתה צריך, אתה צריך לבחור את פורמט הפודקאסט עבור הפודקאסט שלך. אתה יכול ליצור הקלטה עצמאית או סדרה כדי ללמד או לבדר מאזינים בכל רחבי העולם. כמה מהפורמטים הפופולריים ביותר של הפודקאסטים הם:

  • ראיון אחד על אחד
  • מוֹנוֹלוֹג
  • אירוח משותף של פודקאסט
  • פודקאסט פאנל
  • פודקאסט נרטיב/סיפור סיפורים
  • תוכן מחודש

אסוף מידע על הנושא, הכן את התסריט שלך ובנה מערך הקלטה עבור ההקלטה בפועל. אלא אם יש לך את התקציב לכך, השתמש בטלפון הנייד שלך להקלטה. אתה יכול להשקיע בציוד טוב יותר כשהפודקאסט שלך ממריא.


לאחר סיום ההקלטה, תוכל להשתמש באפליקציות שונות כדי לערוך ולנקות את האודיו. צור מבוא ויצירות אמנות משלך לערוץ הפודקאסט שלך. ברגע שזה נעשה, זה עניין של העלאת הפודקאסט לאתר שלך ולערוצי פודקאסט שונים.

7 דרכים להגדיל את מספר הצופים שלך עם פודקאסט


בחר את הערוצים הנכונים

פודקאסט הוא דרך מצוינת להתחבר לקהל הנוכחי שלך. אבל כדי להגביר את מאמצי השיווק שלך, עליך לבחור את הערוצים המתאימים לפודקאסט שלך. זה אומר להפיץ את הבשורה על הפודקאסט שלך במקומות שהקהל הנוכחי שלך פוקד. תצטרך להסתכל לעומק על הניתוח שלך כדי לקבוע מהיכן מגיעה רוב התנועה לאתר שלך.


אם רוב הצופים שלך מגיעים מ-IG או טוויטר, אז הגיוני ליידע את הקהל שלך על פרקי הפודקאסט האחרונים שלך בערוצים האלה. אם זה בפייסבוק, כתוב צעקה על הפודקאסט שלך כדי שכל העוקבים שלך יוכלו לראות. הקפד להפיץ את הפודקאסט שלך בפלטפורמות הטרנדיות ביותר כדי למשוך יותר אנשים.


שתפו ושתפו מחדש

עדיין במדיה החברתית, אל תשכח לעודד את הקהל הנוכחי שלך לשתף את הפודקאסט שלך כדי להעניק למאמץ השיווקי שלך הרבה קילומטראז'. אתה יכול לתת להם קול צעקה ולבקש מהם לשתף את הפודקאסט שלך, או שאתה יכול לארגן תחרות או מתנה כדי לעודד אנשים נוספים לשתף ולשתף מחדש את הפודקאסט שלך. הפרס לא חייב לעלות הרבה; מספיק תוכן או הנחה וכו' כדי להעלות אנשים.

התחבר עם מאזינים חדשים

לקוחות נאמנים כמאזיני פודקאסטים רגילים זה טוב, אבל משיכת מאזינים חדשים תביא את האסטרטגיה השיווקית שלך לרמה אחרת. אבל איך אתה פונה לאנשים שמעולם לא פנית אליהם לפני כן?


אתה יכול להתחיל בבדיקת כל הנושאים הפופולריים הרלוונטיים לנישה או לתעשייה שלך. בדוק את התחרות; איזה סוג של נושאי פודקאסטים מקבלים הרבה תנועה מאנשים? איזה מידע בעל ערך אתה יכול לספק למאזינים חדשים?


לאחר שהבנת באילו נושאים להתמקד כדי למשוך מאזינים חדשים, צור תסריט. שמור על עקביות המיתוג שלך בכל הפלטפורמות כך שמאזינים חדשים יקשרו אותם לעסק שלך. הקל על מאזינים חדשים לשתף ולשתף מחדש את התוכן שלך על ידי הוספת לחצני שיתוף מחדש בדפי אינטרנט רלוונטיים. לבסוף, הפיצו את הבשורה על הפודקאסט בערוצי המדיה החברתית ובאתר שלכם. קבלו בחום את המאזינים החדשים, וזה אמור לעורר את התעניינותם.

ספק ערך

כל פיסת תוכן טובה רק כאשר היא מספקת ערך. אם זה בעל ערך, אז זה לא יקבל הרבה תשומת לב בכלל. הדבר הגדול בפודקאסטים הוא שהוא נותן המון הזדמנויות לבסס את המומחיות שלך בדרכים שתוכן כתוב לא יכול לשכפל.


אתה יכול ליצור ראיון עם מובילי שוק כדי לבסס אמינות, סרטוני הדרכה כדי להדגים את הכישורים שלך, סמינרים מקוונים לחינוך אנשים, ומונולוג כדי להראות את הידע שלך ואולי גם את התזמון הקומי שלך. באמת, יש מאה ואחת דרכים למינוף פודקאסטים כדי לשווק עסק ולבסס את המומחיות שלך.


שתפו פעולה עם משפיענים

לא משנה מה הרגשות שיש לך לגבי משפיענים מסוימים, אתה לא יכול להכחיש שלתובנות ולרעות שלהם יש משקל לקבוצות ספציפיות של אנשים. ואתה יכול להשתמש בזה כדי להרחיב את העסק שלך. פודקאסטים מציעים שפע של הזדמנויות לשיתופי פעולה.


שוב, אתה יכול לעשות ראיונות אחד על אחד עם מובילי שוק, לפתח ולקדם פרויקט/מוצר משותף, לערוך תחרויות משותפות ועוד ועוד. אסטרטגיות אלו מאפשרות לך לשווק את העסק שלך לקהלים שעוד לא פנית אליהם. החלק הכי טוב, אתה בונה אמון בקרב קהל רחב יותר.

השלים את מאמצי ה-SEO שלך

זה נכון; אתה יכול להגדיל את מספר הצופים שלך באופן אקספוננציאלי על ידי קשירת אסטרטגיות הפודקאסט שלך עם מאמצי ה-SEO שלך. מכיוון שגוגל ומנועי חיפוש גדולים אחרים מוסיפים לאינדקס תוכן אודיו כמו פודקאסטים, חיוני לבצע אופטימיזציה של הפודקאסט שלך ב-SEO. זה יגדיל את הסיכויים לחיפוש של האתר שלך.


אנו ממליצים להשתמש במילות המפתח העיקריות שלך במבוא הפודקאסט ובסיכום הפרק. בצע אופטימיזציה של תיאורי הפודקאסטים, הכותרות והתוויות האחרות שלך, עם מילות המפתח היעד שלך. הצג את ההערות של הפודקאסט שלך באתר שלך כדי שתוכל לבצע אופטימיזציה גם עבור אלה. לבסוף, הכותרת של הפודקאסט שלך צריכה להיות בפורמט זהה לזה של כותרת פוסט בבלוג עבור נוכחות מקוונת חזקה יותר.

הצטרפו לקהילת פודקסט פופולרית

הצטרפות לקהילת פודקאסטים פופולרית תועיל לעסק שלך במובנים רבים. בתור התחלה, אתה יכול לקדם את הפודקאסט שלך לחברים אחרים. אתה יכול לפגוש פודקאסטים שואפים כמוך, לקבל טיפים שימושיים לתחזוקת פודקאסט, למשוך עוד מאזינים והשראות לפרקים עתידיים. כמה מקהילות הפודקאסט הפופולריות ביותר הן:

  • תנועת פודקאסט
  • ShePodcasts
  • Buzzsprout Podcast Community
  • פודקאסרים של WOC
  • Podcast Growth Mastermind

 

כל עוד אתה אסטרטגי לגבי בנייה ותחזוקה של פודקאסט, אתה יכול להגדיל את מספר הצופים שלך ולשווק את העסק שלך אפילו בלי לנסות. ייקח זמן להגדיל את קהל הפודקאסטים שלך, אבל זכור את הטיפים האלה, ותגיע לשם!

קריאה נוספת

כיצד לתת כותרת לפרקי פודקאסט
איך להיות מארח פודקאסט שובה לב (7 טיפים מהמומחים)

השארת תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.